اولین باری که عاشق شدی؟

دخترانه و پسرانه===خنده و شادی هامون در کنار هم

دخترانه وپسرانه===تمام خنده و شادی هامون درکنار هم باشه و همیشه شاد باشیم

اولین باری که عاشق شدی؟

تو روحت راسشو نگی!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت14:59---1 شهريور 1393
عاشق....هیچوقت عاشق نشدم اما بخاطر زمونه خودم دلمو شکستم جالبه اما دیگه این شد چاره نویس چارمو بد ننویس......البته نوشته
پاسخ:زیبا بود جملت


zahra
ساعت12:55---29 مرداد 1393
هنوز به دنیا نومدم خخخخخ
جدی 13 بودم
پاسخ:هههههههه چقد کوشیک بودیا


ali
ساعت10:09---28 مرداد 1393
جــــــــــــــــــــان !!!! پاسخ:هیچی خوبی؟

عشق سید محمد موسوی (والیبال)
ساعت21:58---27 مرداد 1393
چه میدونم بابا...
پاسخ:فک کنم خیلی بچه بودیا واسه همین نمیگی ههههههههه


ساهارا
ساعت21:17---27 مرداد 1393
فک کنم 12سالم بود چیه میدونم بچه بودم بابا
پاسخ:خدای داشتم بد نگاه میکردم ههههههه


بانو و محمدرضا
ساعت6:55---27 مرداد 1393
وقتی کلاس چهارم بودم!!!!!

ولی اون به نتیجه نرسید و رفت پی کارش چون یه عشق بچگانه بود...
والان درسن 18 سالگی در خدمتیم!!
پاسخ:چقد کوچیک بودیاااااااااااااااااا انشالا الان خوشبخت شی اجیی گلم


☆✰★M♡ĤΛMMΛD★✰☆
ساعت5:35---27 مرداد 1393
دوربین مخفیه؟
پاسخ:نه فقط میخایم مسافرت بری افق هههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 4:12 ] [ helena.tanha ] [ ]